23 Kasım 2014 Pazar

Android'te ''PSP'' Oyunlarını Nasıl Oynarız? BU MÜMKÜN !!!

Merhaba arkadaşlar. Bugün sizlere android telefonumuzda Nasıl ''PSP'' oyunlarını oynayabileceğimzi anlatacağım. Bize Gerekenler;
->1 adet android telefon.
->'PPSSPP'' adlı porgram.(Google Play'de Bulabilirsiniz.)
->1 adet ise ''PSP'' oyunu.(.iso şeklinde.)

İlk önce ''PPSSPP'' programımızı android telefonumuza yüklüyoruz. Bu işlemden sonra .iso

şeklindeki ''PSP'' oyunumuzu indiriyoruz.

Yandaki adresten indirebilirsiniz: http://www.emuparadise.me/

Şimdide .iso şeklindeki dosyamızı rar'da ise çıkartıp telefonumuzun içine atıyoruz.

Şimdi ise ''PPSSPP'' adlı programımızı açıyoruz.

''Games'' adlı yere geliyoruz.


Buradan Oyunumuzun dosyasını buluyoruz büyük ihtimalle oyunun resmide karşımıza çıkacaktır.

Artık oyunumuzu açıp keyfimize bakabiliriz.

Size nasıl bu programa rastladığımı anlatayım:

Birgün evde otururken aklımda şu soru takıldı.
-acaba android'te ''God Of War'' oyununu oynayabilirmiyim?
Evet belkide bu soruyu hiç sormasaydım bu oyunların tadına varamayacaktım. :)
Birden youtube'ye ''God Of War Android'' yazdım ve bu programla oyunu oynayan bir çocuğun videosuyla karşılaştım.
Ozamandan sonra hemen araştırmaya başladım''PPSSPP Nedir,Nasıl Oyun Oynanır.''tarzında birçok araştıma yaptım ve sonunda android telefonumda bir ''Playstation'' Oyunu Oynayabilecektim.
Bende hemen ''God Of War'' oyunun .iso dosyasını indirdim ve oynamaya başladım.
Bu Oyunları sizinde oynamak istiyeceğinizi düşündüm ve bu yazıyı yazdım.
İyi Eğlenceler Kendinize İyi Bakın.

Dip Not:Bu tür god of war tarzı yüksek kaliteli oyunları oynayabilmek için güçlü bir telefona sahip olmalısınız.

İYİ GÜNLER.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder